Monday, February 11, 2019

EXO's Edits (Just for Memories)

Assalamualaikum.

Wowerz, dah berkurun gais tinggal blog ni. Dulu kemain suka banget nak update blog, tapi sekarang heh berchenta. Hahahaha. Btw, post kali ni aku just nak abadikan gambar-gambar yang aku pernah edit waktu dimana aku sebagai peminat tegar kpop. Lewls atau erti kata lain die hard fans or KPOPPERS. Hahahaha. So aku upload ni dekat profile Weheartit aku. Tapi disebabkan dulu sis noob so terus upload without putting any watermarks. But then the credit goes to the photographer or we called 'em as fansite masternims. Tanpa diorang, takdelah gambar artis pujaan korang yang lawa nak mampos. Aku cuma ambik then edit sebabnya tanpa sebab. Nak buang masa mungkin? Hmm

Ok dulu memang aku minat gils lah dengan EXO. Dan aku suka Park Chanyeol. I can say that I am actually a multifandom. Aku minat jugak kumpulan-kumpulan lain macam B2ST, Super Junior, etc but there's one time everything pasal EXO got hyped up. And I liked 'em back them. Sekarang bukan tak suka, cuma kurang minat. Faktor usia mungkin. Hey tell me, I've been listening to kpop since I was 13 kot. Fuh sekarang dah bekerja dah pun. Anda bayangkan?! But still, I do listen to their songs.

BBH is my bias wrecker :')




My man :*


EXO's Peterpan lyrics in english. I took it as a quote. I was madly in love with this song at that time <3

That's all. While you're at it, go check out my WeHeartIt profile.



0 comments: