Monday, April 11, 2011

Saviour is needed ! Kahkahkah

Assalamualikum and hello peeps !

Long time no new post kan ? Sedia maklumlah anda bahawa budak 'rajin' nie memang malas nak tulis entri (?) Hoho , and FYI aku sekarang mengalami DEMAM CAMPAK . Huwaaa , malangnya nasib eden . "Aik , kenapa malang pulakk ? Bukan best ke sebab dapat cuti ! Tak yah pegi sekolah . LOL" Banyak cantikk . Nak tau sebab apa malang ? Lai3

Okies cookies , this week is the busiest week for me and full of schedule . Actually kemarin aku sempat pegi sekolah sehari jakk sebab waktu pagi ada Teknik Menjawab PMR and petang tuu ada pemilihan hoki . Aku gagahkan jugakk diri aku pergi tauu .

But , hari nie dah bertambah teruk . Kalau dekat muka keluar sikit jakk memang aku nak pegi pemilihan hoki harini tapi muka nie dah macam orang kena dera dah haa . Kang tak pasal2 gi sekolah jap gi semua orang terkejut babun lakk .

And I'm as a PMR student mestilah nak pegi Teknik Menjawab PMR tuu kan ? Tapi kesian haku sebab kena pulakk chicken pox time2 macam nie . Apelah nasib . Dahlaa hari Rabu dengan Khamis nie pon ada ceramah for PMR students pon tak boleh pergi jugakk . Huhuhuhuhu T_T

Apa-apapun all the best untuk team hoki yang pergi pemilihan hari ini . Apakan daya en aku tak dapat pergi , memang takde harapan doh nak terpilih . Sob2 (bajet sedih) Y__Y

Last year hockey team :)

p/s : hoi , boleh tak aku pas kan chicken pox nie dekat korang dulu ? lepas habis semua nie korang pas aku balik . LOL XD

0 comments: