Wednesday, September 22, 2010

Tag dari Adik Hadirah

Salam , hari ini nak jawab tag ! Dah lama sebenarnya aku dapat tag dari ini budak ! Tapi disebabkan aku busybody dengan result exam dan ketekunan menonton drama PLAYFUL KISS . Seriously drama ini sangat best dan totally daebak . *ayat skema balik

Asyik berleter jee bila nak jawab tag ? Jom redah !





apa yang sedang bermain di fikiran you all sekarang?
; aku nak tgk palyful kiss ep 7 tapi belum diupload , waa :'(

apakah nma smaran you all?
ayam *kejam kan ? , az , mira , budak .

berikan 3 org yg u all syg?
first of all my family ,
second friends ,
ketiga si dia laa KAN ?

panggilan untuk si dia?
si dia yang mana satu ni ?

hadiah yg u all impikan dari seseorang yg istimewa?
eh , boleh tak aku nak hidup aku macam dalam drama playful kiss tuu ? BOLEH ?

blog mne yg u all ske visit?
semua blog aku layan , :p


tag kan kpd 15 blogger yg u all nk.



Oke , disebabkan aku nie malas sangat nak terjah blog org soo just 7 org aje yang aku tag ! Mian, :p

Mian means sorry in korean ,

0 comments: