Thursday, May 23, 2013

Sekarang Baru Nampak.


 Assalamualaikum and hi.

This is my first post for this year. Sorry for not updating b'cause my internet connection had been cut off, but now I can update this blog. InsyaAllah I will update as much as I could

Untuk pengetahuan semua, gua dah habis exam YEY *lompat katak*. Lega doh dua minggu tahan ngantuk, tahan nak makan meggi, tahan tak keluar jenjalan tahan itu tahan ini but now I can do what I want. Ceh bajet macam dah habis sepiem betul eh kau

Dah habis exam mid year means dah start cuti Yey lagi sekali. Lepastu trial spm then pejam celik pejam celik dah SPM betul. Tidak tak sanggup nak terima kenyataan ni. Aku rasa macam baru semalam aku cite pasal pmr kan? Haih

And this year aku ialah seorang senior. Tapi tak rasa senior mana pon sebab sekolah aku ada form 6 wuwuwu. This year tak aktif sangat masuk pertandingan apa-apa. Lagipun dah ada certain cikgu yang dok bagi pressure nak suh kitorang study. Kalau ada kesedaran tapi still tak berubah takde maknenye.

Ada tak cadangan lepas spm nak ambik apa yang ok. Matrik ke asasi ke mara ke? Serious confius gila, rasanya semua ada pros n cons dia tapi entahla. Do give ur opinion :)



0 comments: