Saturday, October 27, 2012

I had fun with 'em

Assalamualaikum.

Haaa, kalau dah rajin tu rajin lah sangat nak update blog. Kalau malas tu malas sangat nak update adoi nye ter ber! Haha so today aku keluar dengan kengkawan lama. To be exact reunion class of 2008. Tapi sayang tak semua. Dipanggil reunion kah itu? Lantaklah padan muka sapa yang tak datang tu mwahahaha *kejam*

Mula-mula aku pi Mcd dulu sebab nak study dengan farra and ain tapi terlupa lah pulak harini public holiday so memang ramai tahap moksya dekat situ. Tempat fav pon penuh dengan makhluk Allah yang tak reti nak blah. Haha sepatutnya kena study cecepat tapi sebab dah ramai, dapat meja pon dalam pukul 2. Dengan lapar lagi order  makan dulu. Dah makan study chemist. Aku paling takleh clah bab 8. Garam yang aku tau garam masak kat rumah jer. Garam lain aku tak tau. FULLSTOP!

Lepas dah nyampah study chemist bukak buku addmath. Baru bukak buku tetibe ain dengan qiela sampai. Terus tak jadi study aku. Then aku teman pulak dorang pegi order. Bukan teman sebab aku pon beli jugak. Haha time tu yang dah datang nabil, afif, azim, ainiza, che, far dengan ainiza. Ada lagi yang tak datang. Time tu aku order McFloat. Bila dah pegi nak duduk tetibe izzati pulak baru mai. Haih sabor je lah. Pastu aku teman dia pegi order. Muka yang sama pegi kaunter 3 KALI K!



Motif si nabil ni buat muka comel pulak T.T

Time tu adam, suhaimi dengan shahrul sampai lepastu aku nampak sorang manusia ni sesat. Wkaka rupenye pidot. Dia teman kawan dia beli mcd. Dah makan-makan, tangkap gambar sikit-sikit then gerak pegi pantai. Yang tak bestnya afif pulak dah nak balik. Aigoo nak jumpa aweks lah tu. Dekat pantai pon ramai jugak manusia. Aku nampak ada orang naik banana boat dengan jetski. Nak naik sangat k, teringin gila. Tapi takde baju spare.

Chenang's 

My gegurls 

Jeles gila aku tengok orang naik mende tu yang macam belon pastu boat tarik dia terbang. Haha aku tak tau nama dia apa. So main air jer lah. Sepak air dekat orang tu, sepak air dekat orang ni. Tangkap gambar sana, tangkap gambar sini. Pandang kanan matsalleh, pandang kiri matsalleh. Lol. Orang yang bawak couple best lah jalan-jalan kat situ. Untunglaa ila untunglaa *mukatoya.jpg*

Semua mata sepet sebab panas luls

Langkawi permata kedah tu yang penting. Kau hado? *tenyeh hidung*

Sweet ke? Ahaks


Main-main tak sedar dah dekat pukul 6.30 petang. Fenat gila tau nampak tu spelling dia fenat tapi best! Ingat nak pi chenang mall tapi dah lewat sangat. Farra cakap dekat situ ada coolblog. Nanti kalau aku nampak mesti jadi jakun haha. Yelah aku penah tengok jer orang post gambar tapi tak pernah rasa. Kawasan aku kan terpencil *sob*

Haaaa, natang ni lah yang aku nak naik tapi tak tahu nama -.-

Papepon, harini best gila. Mintak-mintak sangat kalau ada reunion macam ni lagi semua orang boleh datang lepastu prepare awal-awal nak buat apa. Lain kali pegi chenang aku tak kira nak naik jetski dengan banana boat jugak. Pakcik tu cakap kalau jatuh duit boleh ambik balik. Haha


Friendship... is not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything. - Muhammad Ali

0 comments: