Friday, September 21, 2012

Sambutan Hari Raya SMKTP

Assalamualaikum

Heyya, saya kembali pada hari Jumaat yang mulia ini. Haha over dahlaa dah lama tak update blog. Taknak bagi alasan pape so harini aku nak update pasal jamuan hari raya yg dah 2 minggu berlalu. Eiii teruknya awak. Dah 2 minggu berlalu T.T

Sebenarnya memang nak update tapi lappy aku internet tak boleh nak connect so terpaksa tunggu sampai boleh and now dah boleh. Haha ini bukan alasan ke? Kay fine tak nak melalut jom cekidaut.

Date: 06 Sept 2012
Venue: Dewan Kilim Geoforest Park
Event: Sambutan Hari Raya Peringkat Sekolah

Ecewah bukan main ekauu jang. Haha, tahun ni tak berapa nak meriah sangat sebab ada dak2 form 5 yang still ada trial. Padan muka wkwkwk ehh next year aku kot. Tetibe cuak. So takde lagu raya tapi still meriah. Eh tadi cakap tak berapa nak meriah. Bersyukur laa apa yg ada lulz

Awal-2 pagi berkumpul dekat dewan lepastu ada ucapan and penyampaian hadiah untuk kuiz, tokoh and etc. Sakit kaki aku dahlaa kain aku tu nak duduk bersila pon tak boleh wuwuwu. Taknak cakap banyak, tengok gambar je laa. A picture is worth a thounsand words raite? Tak sempat edit gambar :/

I bet korang tak boleh cerna apa maksud gambar ni kan? 
Haaa tak nampak tuu muka makhluk yg lapar XD

Sedap giler makanan dak2 katering. Dah nama pon kelas katering kan, nasib baik dorang bg aku sikit :3

Ramai doh manusia dekat sini and sempat jugak gwa mengusha mamat itu YEY jump to the sky 
eh?

Aku pon tak tahu apa motif gambo dorang dalam fon aku Y.Y 
Pertandingan baju warna sedondon kali

Sarah ni saje nak manje ngan aku haha bukak mulut *nomnomnom*

MOTIF? 

Friendship never ends 

Last but not least


Pray to our Creator that we'll may live longer to meet another Ramadhan and Syawal next year. InsyaAllah, may peace be upon you people :))


0 comments: