Monday, January 2, 2012

Bila Dah Tahun Baru Mesti Sekolah Dah Start!

Twitter dah lain ....

Assalamualaikum and hello. Sheesh, menyesal gila aku tak online semalam. Ingatkan nak tulis first entry bertarikhkan 1hb Januari 2012 tapi malam tahun baru tuu memang takleh blah. Twitter buat hal, seribu kali aku refresh dok macam tuu jugak. Ntah pape tunjuk gambar burung-2 berterbangan nak angkat paus LOL dahlaa mbc gayo daejun pon lembap nak mampos. OK fine, tapi masih sempat kan aku nak ucap selamat tahun baru? Happy new year peeps, err kenapa macam traslate jee?

Macam korang dah sedia maklum, mulai esok 3hb persekolahan dah start. So that's mean theres no more time for students like me especially korang-korang yang bakal menduduki peperiksaan awam macam UPSR, PMR and SPM untuk online. Hwawawawa! Belajarlah rajin-rajin yee, mentang-2 lah dah habis pmr kan. LOL eleh macam form 4 boleh goyang kaki jee.

Korang mesti dah siap kelengkapan sekolah kan? Bukan macam aku tudung lencana pon belum jahit, buku sekolah pun belum beli. Teruk ke? Haha, tanya pulakk. Actually aku rasa macam aku tak sekolah lagi bila aku dapat tau yang form 4 dekat sekolah aku ada orentasi selama seminggu. So tuu yang macam lifeless wakakaka aku rasa macam dah tak sekolah!

Alaaa, next week gerenti siap punya semua barang aku. And untuk aku kiranya macam start sekolah minggu depan laa I mean start sekolah sebab waktuu tu baru form 4 mula belajar mula dapat kelas baru mula dapat kawan baru sebab cikgu dah streamingkan kitorang masuk kelas mana satu! Geez thinking of that mesti tak best sebab nanti dalam kelas tuu ramai gila about 30-40 people like that. Omegaaaa, mesti bising! I'm not complaining just err just tell what I felt about it...

Actually aku minat kelas ICT tapi sumpah aku berani kerat jari yang teachers will not allow us to do that. Mesti kena masuk science stream jugakk. Tapi bila difikirkan masa depan aku memang aku kena masuk jugak science stream. Perkara yang paling aku takut bila aku tengok kertas ujian untuk bio, chem, physics PEH! Dahlaa ada bahagian-2 pulakk tuu. Tambah-2 bila ada org ckp yang form 4 tahun nie semuanya dalam bahasa melayu. Ohhh pleaseee. We've been studying science and maths in english for years and suddenly changing it nak bagi kitorang fail spm ke? Bukan ada org nak ambil tahu pun kan and  kalau ada orang-2 dewasa yang tengok kitorang merengek they were like "ohh just shut up, you're just a kid!" Fair enough? Puihhh*ape nie ludah merata takde sivik punya budak LOL

Emo lah pulak budak nie. Haha, ohh tak sabar gila esok nak pegi sekolah. Kalau boleh mula-mula sampai sekolah nak peluk semua kawan-kawan biar sampai patah tulang riuk dorang. Kejam doh kau, lama tak pijak kantin. Berebut-rebut beli bebola , roti sardin, beli air yang berwarna-warni ada ungu(keladi) kuning(jagung) koko(milo) hijau(honey dew) Waaaa, lama gila tak minum air-2 tuu esok memang aku nak beli *shining eyes. Belum pape dah bayangkan macam-2 LOL insyaallah kalau takde aral melintang yg menghalang aku pegi sekolah esok. :))

Ehh, shoutmix yang lama dah takde. Sampai hati korang takde sape pon inform aku. Takpe-takpe, nasib baik cbox gua yang lama still ada. Haha, korang perasan tak kotak comel tuu aku letak cbox aku kan? Korang nak ke? Kalau nak klik sini, dahtuu jangan lupa kredit tuan dia.

I hope this year I will 

0 comments: