Thursday, November 3, 2011

Saya Dah Tengok Penguin

Assalamualaikum and holla peeps. Duhh, lagi sekali menghilangkan diri and datang kembali. Wakaka, nasib baik adik aku tak tukar password lappy dia kalau tak memang takde harapan aku nak on9, lagipun dia gi sekolah. Boleh aku menggila dengan lappy dia nie hah, tu lah kedekut sangat tak bagi aku on9 sampai bawak lappy gi asrama. KEJAM!

Okey, back to the main sebab apa aku post entri nie. Cewahh, ada cerita sebab tu post. Kalau on9 pon tapi takdek story memang tak dapek den nak post. So, last Tuesday(1.11.11) lawa kan tarikh tuu sekolah aku buat rombongan gi Underwater World. Ek eleh yang tu pon kecoh, lantak. Disebabkan berkurun dah aku tak pegi so aku pegi lah kali nie besides temankan kawan aku, Farra.

Budak poyos yang pakai baju hijau. Ish2 sape lah tuu? Yang baju biru tuu Zakiah..

Biasalah bila rombongan sekolah mesti la ramai kan? Andd bermacam-macam peragai jugakk yang ada. Haha yang paling tak leh blah budak-2 laki, dengan rayban and tidak ketinggalan topi mereka. Sangatlah tidak macho sebab pakai baju sekolah lepastu pakai accessories macam tuu. Kalau pakai baju ranggi ok la sikit kan. Macam nak keluar gi jenjalan. Apapon, they were so uncool that time. NO OFFENSE!

Belakang tuu singa laut. Aku letak gambar yg takde flash sebab..sebabb.. Takde papelah! XD

Punya lah banyak kawan aku yang ada tapi at last aku dengan Farra jaa yang pegi. Yang lain tuu semua budak-2 yang aku tak berapa nak rapat. Tapi takpelah aku habiskan masa dengan my new girlfriend, Farra. Hehe, disebabkan dia baru pindah Langkawi tahun nie and tak penah datang UW so why not aku temankan dia kan. Memang best.

Ada gaya macam duduk dekat antartik takk? HAHA XD

Paling best untuk aku tengok those Penguins and memerang! Haha , penguin-2 tu memang pandai berposing and menunggu masa jakk untuk orang menangkap gambar diorang. Tapi sayang jerung-2 yang besar dah takde. Semua dah mati, tinggal yang kecik tapi takde la kecik sangat. Tapi sekarang nie yang besar tuu STINGRAY, pergh memang menggerunkan bila dia ada kat atas kepala. Melangutlah nak tengok ikan pari tuu.

Belakang tuu penguin, belakang tuu penguin. Haha, jakun! 

Lepas dah explore segalan macam tempat/sudut/ruang dalam UW tuu, naiklah section atas. Ingatkan nak tengok theater 3D tapi tayangan dia pukul 12 lah pulakk kan waktu kitorang dah nak balik. Bila dah tak tahu apa nak buat, kitorang tengok-2 hasil seni yang dipamerkan kat situ. Ada yang beribu raban harga dia. Pelik jugak aku tengok lukisan biasa jee tapi MasyaAllah harga dia mak datuk mahal gilaa! Alah, cakap je batak pasal seni tuu yang tak tahu nak menilai tuu. Wakakakaka

That's Farra... :))

Last but not least, pukul 12 macam tuu kitorang bertolak balik pegi sekolah. Memang best sebab dapat pergi dengan kawan walaupun tempat dia takdelah dekat luar Langkawi, just a stone's throw away tapi apa yang penting luangkan masa dengan kawan :)) Sebab tuu best. Perasan tak semua gambar aku buat tanda 'V' tuu. Haha, peace no war!



Guess who's that?

Yeah, that's YOSEOBBIE 


Awww, I miss Yoseobbie. Dah lama tak on9 so jarang tahu perkembangan B2ST. Sedihnyee :'(

0 comments: