Wednesday, May 25, 2011

Exam Wa Dah Habis , Lu Camne ?


「Click play for more Freeze」


Assalamualaikum . YEY , jom jerit ramai-ramai 'EXAM DAH HABIS' . Sangat bangga dan terharu , terkilan *eh ? Haha , minggu kepala sengat penuh dengan formula , fact dah habis . Sesape yang tak habis lagi exam tuu , sila cemburu dengan kitorang ye . Aku agak lah , rasanya semua orang dah habis exam . Ye dok ? :)


Back to the past , starting from Saturday the first day of exam . BM kali nie memang susah -- lah jugak . HOHO . Adoi , soalan yang sering bermain di fikiran gua sekarang "betul ke budak nie nak ambik PMR tahun nie ?" and please say not or nope or no atau yang sewaktu dengannya coz I'm not ready . Aku rasa korang pon berada dalam keadaan mcm nie .

Second day exam , (sepanjang minggu exam asyik tido lambat bangun awal tp still bersemangat nak jawab exam) XD  Ohh , memang macam What The Fuu az ko nie otak terpeleot kot excretion system pon ko lupa . Okay the truth masa nak buat essay blur jugaklah , "nie aku nak tulis apa nie?" "past tense ke present nie?" *buat malu keturunan jakk ko nie az T_T

3rd day .. Math paper 1 is totally killing me with the 'susah mati' questions . Dahla masa tak cukup , huh mencikk ! As for me , Science paper 1 memang senang orang gila pon boleh jawab *hiperbola terlampau KahKahKah . Tapi biasalah bila dah yakin for sure simple mistakes always happen and it's happened to me . Have to admit it and take it as a note not to confident when answering your paper . If not .....

Fourth day , 4 subject a day like Omegaaa ! Betulka banyak kot , seryes masuk kelas kepala senget 90 darjah cakap lu bila nak balik baru tegak balik . Haha , Sejarah ngan Geografi memang subject yang menggerunkan wa . Aku bab2 fact , history , nie memang lemah and so on with Geo .

Last day (today--2505110) , memang saat yang ditunggu-tunggu nak2 tinggal lagi seminit nak balik . Fuhh , penangan dia jangan ko tak tahu . Ada orang boleh histeria/gila tau lepas exam , mungkin sebab happy overwhelmed and over excited macam lepas nie dah takde exam lain dalam hidup ko . Kuangkuang , XD

Esok tok aku nak berangkat gi Mekah . Kalau boleh aku taknak pegi sekolah sebab nak pegi airport nak tengok rombongan umrah . Dah lama aku tak tengok keadaan macam nie rasanya . Last tengok waktu aku darjah 4 ke 5 ntah . Hah , dah lama kan . :) Tapi cikgu cakap esok mungkin students form 3 akan diberi modules and exercises in all subject . Buatlah kau cuti nie sampai muntah . Insyaallah kalau ko buat sampai habis gerenti dapat straight A . Insyaallah ^_^

Last but not least , say it once again . Exam's over but get ready for another exams waiting for you after school breaks . --- Alaahhhh T_T


0 comments: