Thursday, November 4, 2010

Sizzling Shanghai Mee ♥

Greetings . Weh , seronok nie . HAHA , pagi tadi tusyen . Lepas tusyen gi kedai Pa , mak dia buat kenduri . Tengs Paa , I Love You So Much . SUMPAH , ape nie main sumpah-sumpah pulakk . Kau tahu tak hari nie banyak gilakk call masuk . Macam air tak putus-putus , nak tahu sebab apa ? Alaaa , tak yah laaa . KAH KAH KAH .

Then , call abah suruh datang ambik . Anis pon nak ikut balik rumah . BTW , esok birthday adik aku . Bhahaha , birthday sekali dengan raya hindu . Miahahahha xD . KEJAM , tapi adik aku buat party hari ini . Masuk dalam kereta aku cakap laa kat abah yang Anis nak ikut balik rumah . Pastu abah cakap , jap lagi nak gi Kuah . Hantar laa Anis balik . Kesian dia . :(

Actually pergi Kuah sebab nak cari beg untuk budak-budak 6 tahun . Pergi sekali dengan cikgu Zubaini ; my adik punya cikgu . Bila beg semua dah beli , time to eat . Hah , nak tahu aku makan apa ? Best Wooo !


Sizzling Shanghai Mee


Marie Biscuit Cake

Sebenarnya aku pon tak tahu tempat makan nie nama apa ! Main lantak jee , hahah . But but , sizzling tuu memang the best ~ Tuan punya kedai tuu kawan mama . Memang kedai Sizzling nie lain dari yang lain sebab jarang orang buat kedai makan macam nie . Tengok mak cik tuu masak pon menarik !


Argh , esok tusyen lagikk . Adeiii , cuti EMPAT HARI . Tusyen pon bertambah laa ! HAHAH X)


0 comments: