Friday, November 26, 2010

Natural Beauty Contest *boleh menang ke ?


( click play untuk lebih feel ye ^^ ahahha , english punye takleh embed pulakk)

Greetings . Oke peeps penah tengok ke aku masuk apa-apa contest ? Takk penah kan ? Sebenarnya memang banyak orang suh aku masuk contest tapi aku nie biasalaa malas and bila aku nak join mesti kepala otak aku nie keluar bubble

"Aku boleh menang ke ?"

"Adoii , malas ah nak masuk mesti aku tak menang punya" .

Disebabkan anasir-anasir jahat dekat atas tuu laa membuatkan aku tak jadi nak join contest selalunya . Tapi disebabkan kali nie banyak dorongan dan sokongan *tuih . Aku masukk la jugakk . Heh , ko asyik cerita jee nie orang nak tau laa ko masuk contest ape ? Oke jom tengok .

Natural Beauty Contest . Contest nie dianjurkan oleh Encik Affat dan gf yang agak rendah *ceettt , jahat gila doh . eh encik affat yang cakap oke !

1- Mesti ada blog , takde blog pergi sign up blogger , NOW!

2- Mesti LIKE fan page Natural Beauty Contest.

3- Takyah follow kitorang pun takpe, tapi kalau nak follow jugak dialu-alukan .

4- Gambar yang disertakan TIDAK DIBENARKAN EDIT menggunakan picnik, photoshop, photoscape dan apa sahaja yang boleh digunakan untuk edit kerana ini adalah NATURAL BEAUTY CONTEST. dalam bahasa ibunda nya Kecantikan Semula Jadi , dalam bahasa Tamil aku belum belajar lagi . Dan make-up yang mentebal juga berpotensi di-reject :P

5- Gambar mestilah bersama dengan Bestfriend anda , Boyfriend anda atau Pet anda . Mesti paling cute dan comel -__- Tapi kalau korang lonely takde kawan , mak tak kasi bela pet , or takde boyfie sebab semua hampeh , gambar sorang-sorang pun takpe :)

6- Tag kepada 5 orang terdekat yang awak yakin akan join :)


Bagaimana contest ini berjalan (Baca dengan teliti)

*Mula mula awak buat entry pasal Natural Beauty Contest di blog awak . Tepek muka kau tu.

*Letak link entry tersebut di fan page Natural Beauty Contest , jangan letak kat entry nie . Tak layan .

*Untuk mempastikan kami dah tahu awak buat entry tu , kami akan LIKE wall post anda tu lepastu kami akan upload gambar anda di satu album di fan page itu.

*Suruh kawan kawan anda LIKE gambar anda tu. From 3 gambar paling ramai orang LIKE , kami akan pilih salah sorang sebagai pemenang hadiah utama .

Syarat-syaratnya

Nie gambar aku with my dearest friend . Awww , seyesly aku rindu gila dengan kawan2 aku . :( *adoii , jiwang lakk


Ahahaha , huduh betol muka hamba . Argh lantakk laa . Gambar diambikk masa aku tengah IN LOVE dengan seseorang . KAH KAH KAH , tolak tepii !

Sesape yang nak join dipersilakan sebab contest nie lambat lagi nak habih oii ( 1 Jan 2011 ) . 

Click here to VIEW and LIKE my picture ^^


0 comments: