Thursday, November 11, 2010

Congrats for UPSR Candidates

Greetings . YEAY , who's get 5A put up your hand ?Hahah , kali nie entri punya laa lama nak buat . Penat i tau cari sape yang dapat 5A dekat fb tuu . Seronok betol aku tengok diorg dapat 5A , and and my ex-school 11 orang dapat 5A . Tahniah SKPM .

Oke , mari kita tengok bebudak yang dapat 5A nie hah ! Best bebenor diorg nie . Sape yang tersenarai nie org yang memang kebetulan aku jumpa dekat profile fb diorg ada beritahu yang diorg dapat 5A .



Yang nie antara budak ex-school aku yang aku tahu dapat 5A . Tahniah adik-adik . Berapa lelaki berapa perempuan pon aku tak tahu . Informasi tak sampai sebab exam menghalang *tak ada kena mengena





Serious , cayalah korang . HAHA , chukhae . Kepada yang dapat 4A 1B tuu korang pulunlaa untuk PMR pulakk . Jangan sedih2 sesape yang tak dapat 5A or 4A . PMR menunggu anda dear . Do the best .

Oke , dah dapat 5A nie dapat hadiah tak ? Heh , kau tahu hadiah je kan ! Alaa , kalau beli sendiri pon best ape . Hadiah untuk diri sendiri atas kejayaan kita kan ? Lagi best boleh beli apa yang kita nak . HAHAH 

p/s : sorry yeah sape yang tersenarai dekat atas sebab tak mintakk kebenaran nak letak . sorry dear .

BTW , exam dah habis . Miahahaha XD Alhamdulillah , alamak next year PMR ! OMG