Sunday, October 3, 2010

YAY , Tag Lagi .

Salam . Tag kali nie dari Aina , heh kalau tak asyik aku je bagi tag ek ! Kali nie korg pulakk bagi kat aku , miahahaha ! Dah dah , jangan merapu . Jom jawab tag , YEY ! *gedik , menyahampah aku  XD

1) Followers yg selalu visit bloggy anda, siape?
ntah , ape kau ingat aku stalker ke heh ?  :p

2) Anda paling sayang siape dlm family?
mama and abah .
adik-adik aku sayang sikit je tak banyak *di sini nampak kan bahawa aku nie sangat kejam *tsk*

3) Apa yg istimewa yg ada pada org yg wt taggy ini?
aku dapat tau kak pipa yang buat kan ? haha , untuk pengetahuan anda kak pipa sangat cantikk !

4) Jujur. anda suka tak visit bloggy owner ini?
suka , kau tengok laa ! lawaa oooo , X)

5) Bagi anda, owner ini baik ke gedik? 
kau tanya laa sendiri , :p

6) Berikan beberapa ucapan anda kepada semua Followers anda. 
alohoi , macam menang juara AF9 pulakk ! oke-oke , thanks for those who follow me . ku bersamamu , bhahahha ! XD

7) Tag seberapa bnyk anda mahu kepada sesiapa pun :)
wokeh , tengs Aina


0 comments: