Friday, October 8, 2010

MCFLURRY I MISS U ♥

Salam . YEY , hari ini tak de Taggie yang nak dijawab sebab selalunya tag aku dapat waktu malam . Aku mintak-mintak hari nie tak ada tapi esok kena ada . Bhahaha . Oke-oke pagi tadi pergi MARA makan Kuey Teow Tom Yam yang memang meletop kalah gunung volcano kau tahu .

Seriously , makanan nie je membuatkan aku mengalirkan air mata . Heh , aku tak tipu . Tapi kali nie aku makan siap tersedak semua ada . Nasib baik tak mati sebab tersedak makan Kuey Teow Tom Yam . Kang tak pasal-pasal masuk METRO ,

Azmiera Eizz blogger ayu mati sebab tersedak makan Kuey Teow Tom Yam *mcm nak mati cepat je nie ?

Stop Stop . Kenapa tajuk MCFLURRY I MISS U *tajuk macam poyos je en ? Memang ak mintak pelempang budak nie KAN ? Tapi asal kau asyik cerita pasal Kuey Teow Tom Yam ? Ah , biarlah . As an intro *cewah ~

 Sebenarnya , aku rindu gila nak makan McFlurry and McFlurry favourite aku is McFlurry Oreo . Annoying kan sebab aku ulang McFlurry tuu banyak kali tengok tuu ulang lagi McFlurry ulang jugakk EH stop stop . Tak pasal-pasal korang pening aku jugak yang susah . Bhahaha XD


Last time aku makan McFlurry waktu bulan puasa . McFlurry Groovy Lime , seyesly aku cakap kau mmg best gilakk jelly dia sedap wooo .


Aku teringin jugakk nak try McFlurry M&M's tapi takut takk sedap . Well , orang cakap belum cuba belum tahu kan kan kan ? Mama Abah , kakak nak makan McFlurry tapi tak pegi pegi pon McD . Adeii , minggu depan tak kira nak makan jugakk McFlurry . Maybe , i can give a try on M&M's McFlurry right ? Watcha ~


This is from my experience ; 
Dulu kan aku ingat spoon McFlurry tuu STRAW . Betol aku takk tipu , memang aku ingat itu straw . Nasib baik aku tak buat malu suck the straw , tak ke orang gelak . Nasib baik laa jugakk aku dapat tahu itu sudu sebab abah bagitahu . Miahahaha XD

0 comments: