Sunday, February 7, 2010

Sick of Him/Her !

Uh? I not sick because of him/her. Just, I hate him/her the rest of my life. Nape hari ni otak aku terpeleot ke arah lain.
Mmg la dulu ak pun ade la perangai tu sikit-sikit tp dh bnyk perubahan. Tapi hari ni dye jadi pulokk.

Oii, sorg x kn x cukup. ko nk pasang sparepart smpai berapa hah ? Huh, nasib baik ak x declare apa-apa n nasib baik aku tny Dayah. Tengs gak kt Izzati.

WTF u ahh? Patut la kwn-kwn kau pun meluat. Ak kesian tgk teacher td. Teacher mcm sedeh "kenapa anak murid aku mcm nie?"

Okay, tadi time english keadaan mmg tense gila. Disebabkn oleh somebody!
Why you so mean? Cis, ak ni mcm fitnah la pulokk. Tak la mean sgt kt teacher but mean to all his/her friends
Teacher punya mata ak tgk sembap semacam, simpati betol aku.

N other things, oii skrg ak nk belajar laa. kenapa lah bnyk sngt org nk confess feeling diorg nie.
Meluat betoi ak. Dah la nak exam. Ouh, exam? This wednesday and thursday.

Yay, n i'm free~ . Sukan dah habis , yay yay. Temenggung no last, wohoho. Padan muka.

(takut punya pasal aku guna warna yg sgt kontra, untuk kejelasan highlight sendiri eh)
Temenggung ak gurau je. Jangan korg anti pulokk ngan ak lepas ni. Ouh, ak Syahbandar laa.
What i mean of the perangai tu sikit-sikit tu biarlah rahsia oke.

Who's him/her? It's a secret only both of us know it. Cewahh~ AHAHA :D

Esok monday so ada menyanyi kt assembly. AHAHA, english day setiap hari ISNIN.
Mintak-mintak lagu best sikit.

Hazmi, you're such a lambat catch-up punya orang maa~ Don't mad at me. It's a compliment for you. Haha, :D

making-sweetness

2 comments: