Tuesday, November 24, 2009

# 98 Mood.

Ya Allah, dah lama rupanya aku x post new en3. Ada ke org nk baca. Sebenarnya, semenjak dua menjak nie I'm not in right mood. Kekadang aku happy, tp sudden-sudden aku nangis.

Aku pun tak tahu nape. Lagu pun dah sama ngan mood. Mungkin aku tahu kot apa yg aku sedihkan sgt. Tapi jalan buntu gak yg ak jumpa.

Really. Aku sedih sgt. Memang aku gila tak tahu knp aku sedih. Last post aku on 1 Nov kut tak silap laa. Sekarang dh 24 Nov. Kalau aku biarkan lagi, kiranya dh masuk 1 bulan aku x update blog.

Kalau aku terasa nk update, aku akan update. Truth, bnyk story mory yg aku nk citer but bila aku nk tulis selalu canceled. Huh. Penat betul nanges. Kalau berhenti pun, air mata still keluar.

Oh shit. Kat sini aku cter? Mungkin akan lega sikit kut. Haha. :)

Happy School Holiday. :]

0 comments: