Thursday, October 15, 2009

# 92 Please la Please!

Untuk BUDAK lelaki | PeReMpUaN Yang BOLE dikatakan SeBaYa Ngan AKU

Okeh okeh! Haha, gila kau gelak sensorang. Aku taa paham laa. Budak lelaki pandai cari pasal ngan budak pempuan n then bila budak pempuan dah "bengang menonggeng" pastu balas balik apa yg budak lelaki tuu buat tahu pulak budak lelaki tuu "frust menonggeng" sampai jadi pergaduhan yg 'dingin'. So pergaduhan ala-ala sejuk gitu. Cait, haha.

Budak lelaki nie kalo "frust menonggeng" bole taa mau ckp sehari dua ngan budak pempuan. Dah korg carik pasal KAN, sebenarnye budak pempuan pun taa hingin nak ckp or gaduh-gaduh or whatsover ngan korg sbb buang masa yg berharga. Masa untuk gaduh-gaduh ngan budak lelaki kalo korg tolak kali tambah bahagi bole buat keje skola yg cikgu bg kan!

Pastu, bila dah budak pempuan buat balik kt budak lelaki mcm budak lelaki buat kt budak pempuan tahuu pun korg marah ekk. Susah lah, senang-senang mcm nie. BL untuk |budak lelaki| BP untuk |budak perempuan|. KAN!

BL nie kadang-kadang ego lah. Ego korang tuh, rendahkan laa sikit level tuh oii. Bajet bagus . HAHA;) Mmg ahh BP pun ade y ego tp maseh maafkan korg gak KAN! Nie x, salah BL tp buat donno je kalo dh tahu tuu kesalahan sendiri. Nak tunggu BP mintak maaf gak ke? Nampak sgt korg hipokrit kan. Please laa Please.

Ade lagi hipokrit BL. Selalu sgt ak nmpk kt sorg BL nie. Nama dirahsiakan. Ape yg dye taa tahu nk buat ak tahu n nmpk sgt dye nak tny aku but dye degil, hipokrit, ego kan dye tny org laen tp jawapan ttp amik ak punye gak. Kesian kan! Kalau betul pun ko malu, tny je laa. Aku taa gelak pun!

Ade sorg BL nie. Nama dirahsiakan lagi laa pulokk. Cess, heheh ;p. Dye selalu elak bile antara jarak aku ngan jarak dye dekat tp "KO INGAT AKU NK SGT KE DuDUK TEPI KO HAH?". Nampak sgtlaa dye tuhh perasan KAN! Kesian koo. Takkpe takkpe. Aku akan bg ade jarak antara kita selama-lamanya. Aku takut sgt kalo ade org perasan aku suke kt dye.

Example : Ade sorg BL nie. Ari tuh geng 'tr&rb' challenge aku supaya aku buat wink eyes+muah=music n whatsover kt BL nie. N then lepas aku buat nmpk mcm BL ituh perasan. Ya Allah Ya Tuhanku, mintak-mintak mamat tuh taa bace blog aku sbb kalo ak dh gtahu cam gini mesti dye dpt catch yg tuu diri dye. HAHA:D




0 comments: