Monday, October 5, 2009

# 87 Link Pergaduhan Kelas! haha;)

haha, izati dh gila..
kooo..
pasal gadoo dlm kelas pun nk citer ke weyh?
mangkuk tomyam pedas la ko nieyh!
HAHA ;)

nie sdikit informasi tentang
pergaduhan.click


bknnye besau pun..
kalo ko nk citer pasal perang besaudara tuh xpelaa..
weyh, lenkali.
kalo ang nk tulis namasiCIPANZIsengaltu yg betul.
cover-cover laaa..
tulis la warne yg same ngan background ke, bg kecik ke.


6t x pasai2 dye tny sape yg pgl dye "cipanzi sengal" tuh.
kang k0rg toleh ak, hampeh aaa~
hehe.
mmg x dpt dibayangkn td dlm kelas.
Ade ke patut, gaduh pasal aurat je..
sampai ak nk redakan pergaduhan pun x dengar (suara tenggelam),
hakhakhak :))


sian kt kengkawan aku, stokin korg amacam weyh.
mcm mane stokin ak x basah padahal ak jalan 'jalan' yg same ngan k0rg je KAN!
stokin ak x basah tp kaki ak saket.
kasut ak CONTRACT kut ..
Dah mcm experiment sains.
wahaha :p

tagline "besar PUNYE".
ade org rindu aku laa nk suh sebut tagline maggi tuh.
hahah.. minggu lepas aku cume dtg 2 hari, soo di0rg cume dgr ak sebut bende alah tu 2 hari jee..
3 hari laen yg aku x dtg ade org tlg gantikan 'job' aku.
haha :)

td time perhimpunan tagline ak dh tukar.

'hanya kerana mata,yg mempunyai kuasa'


igt x yg ituh lagu ape?

JPBC -[jangan pandang belakang congkak]-

tahu x.
sume org gelak sudaa..
time perhimpunan, tgh2 org ramai.
aku tempik "besar PUNYE".

0 comments: