Wednesday, October 14, 2009

# 90 Kamuu Asal?

MySpace

Hisyhh, nie yg aku nak hangin satu badan nieyh. Cube korg tgk kt shoutmix aku. Ade kan pengunjung ak yg menulis nama nye sbagai ShufflE_boyzz la konon. Ingat aku taa tau ko sape? Kat blog kelas aku pun ko tulis, ko taa puas hati ape eh? Ko kisah ape kalo blog tu tunggang tebalik ke? Tongkang pecah ke bknnye ko yg tulis pun kan!

Shuffle konon. Hakkktuih laa. Bole blah laa ko. Aku taa heran lah ko nk kate ape? Nampak sgt yg ko tu pengecut KAN? Pengecut laa kamuu. Kalo nk maki letak lah nama sendiri, ini tak mmg nmpk sgt kamu pengecut. HAHA;) Kalo agak-agak jelez sbb aku n klas aku ade blog gtau lah. Kalo ko x reti buat aku sedia membantu ko lah.

Ni x, maki x pakai helmet. Macam ko bagus sgt. Aku x privetekan blog aku cuma aku privatekan blog kelas aku sbb kalo ko taa puas hati kt aku sudah laa. Blog kelas tuh bknnye sume post tentang kelas aku je laa pandai. Dye untuk budak-budak RK skolah aku. Ko nampak x kt blog tuh ade tulis "Kisah Dak-dak Kelas Rancangan Khas". Hadoih, nmpk lg skali yg ko mmg bodoh.

Haha, lain kali jangan malukan diri kamu sendiri. Kalo ko rase ko pandai laa kan, ko gtau la ko sape? Aku x kesah ko laki ke pompuan ke? Aku x kn bunuh ko cume yg paling teruk tuh, kalo betul-betul ko skola ngan aku ke or whatsover aku ade hadiah 'special' untk ko.

Mungkin lah jugak ko klas rk kan pastu x de cite sal ko? Jangan risau Lah. Ko gtau je ko name ape? Kelas rk yg mane satu. Aku akan buatkn karangan yg meng-describe-kan diri ko je! Mengaku je lah. Bertaubat weh. Dunia dah nazak. Aku mintak maaf kalo aku ade buat ko marah wehh. Aku x kenal ko so aku mintak maaf sgt-sgt lah. Kalo aku ade dkt dkt ko tp ak x perasan ak mintak maaf kali ke-3.

Kalo ko ade hati perut ko akan maafkan aku KAN;)
haha, chow.

0 comments: