Sunday, August 30, 2009

# 73 Pertandingan!

Ari Sabtu bersamaan 260809
HAHA, kit0rg (aku, ain, n izati) masuk ahh petandingan sajak 4 sk0la menengah!
[xknsk0larendahk0wt] aduhhh..

ok ok, kit0rg pegi mmg best ah.
bkn mmg best, b0le gile ahh smpai b0le daftarkan diri di tanjung rambutan!
muahaha..

first pegi, x masuk dlm lg!
sampai kt pagar and ouh untk pengetahuan k0rg pertandingan 2 diadakan di perpustakaan kg raja!
ok, smpai kt pintu pagar, kaki seinci je lg nk msuk! HAHA
mak oih, ramai gila,.

-aku-: jom ahh masuk

-izati-: ang masuk ah dulu!

-aku-: weyh, ramai gile w0k!

asal ain sengap je dr td! dh bisu ke?

-ain-: jom arr masuk. harap2 x de ah mek nabil, azril n whatsover.

naseb baek ain bole ckp lg! HAHA;) {gelak evil}

-aku-: ha'ah la weyh, kang x masuk rugi ah kite dtg!

nk buat ape lg, aku p0wn memulakan perjalananku. HAHA, ayat buku mane ak ciplak nie! = ='
masuk2 tu, ade ahh akak n
ie tny.
-akak-: adik masuk sajak ke?
kami angguk,.
-akak-: dh amik kertas ke bl0m?

erk? kertas ape? kertas layangkah? eisyhh, x habes2 ngan kertas layang aku tuh!!!

-ain-: kertas ape kak?

-akak-: adik nie menengah ke rendah?

kit0rg ckp ahh yg kit0rg nieyh menengah pas2 akak 2 ckp yg "owh kal0 sk0la menengah kena hafal sendri kan!"
kit0rg angguk!

pas2 kit0rg daftar.
akak 2 suh kit0rg dduk dulu.
nk dduk kt mane?
kerusi x de la akak!! x kn nk betinggung kut. HAHA. bole blala.

pas2 ade la adek2 kecik nie naseb baek baek. peliknye statement! HAHa c(;
di0rg ssun kerusi untuk kit0rg dduk. deyy,, yg e2 p0wn nk gtau ke? gile pny org!

...................................................
sebenarnye sajak untk sk0la men lambat lg s0 abg dr pustakaan 2 pgl ahh kami suh join kuiz.
kit0rg pantang dipelawa, b0le sapuuu.. ngee~

first kuiz, lps abes kuiz panggilan untk org yg msk mewarna A.K.A melukis n blablabla.

kit0rg dduk balek kt tempat kit0rg!
tetibe abg 2 pgl kit0rg n bile kit0rg ade kt dpn dye, dye suh masuk pertandingan mewarna 2.
bole 2 mmg lah b0le.
tp alat2 dye kit0rg x de.. abg 2 ckp x pe. ade dsediakan! okeyh mokeyh! cantekk! HAHa



nie lah izzati..
dye nie dak kechik ag. HAHA, jgn marah aaa..

tekun nieyh time nie..
kit0rg dpt bonus time.
tu yang syi0k tuh!










yg nie jiran kami.
haha, ye lah.
dah di0rg dduk kt tepi/sebelah kit0rg je time 2.
jiran ah 2,..













psstt: k0rg tahu x.
kit0rg baru form 1 tp nk lawan abg2 form 5.
sah2 dh d0rg menang kit0rg kalah w0k!
siap lukis kapal terbang, muka perdana menteri. n bla bla bla.
mmg lawa ah!











yg nie kumpulan aku wt!
baru permulaan.
gile besar.
ak tgk mcm pertandingan kain rentang dh.
HAHA;)
beli kt kamdar ah nieyh, semeter Rm 1.75 k0wt!

hud0h gilaa..
x pasai2 ak kena penyepak nan kwn ak 6t.







nieyh ain.
dye pakai kebaya w0k time sajak!
haha.
p0se sblm memulakan misi!
muahaha











w0it, asik gmba k0rg je.
gmba akuwh mana?
tgk 2 , gmba sndri p0wn x sempat nk amek!
huishyy..










nieyh la hasil kami.
penat lelah hasil titik peluh kami akhirnya x berjaya jugak dpt ape2 no..[x penat p0wn]
uwaaa.. x harap nk menang p0wn.
masuk maen2 je..
siap cat tangan lg..

tgk 1 MALAYSIA. tu.
yg 2 aku yg lukis ..
jdik x?
best time melukis nieyh!




untuk pertandingan sajak 2.
eputusan dye, ak dpt no. 2
no 1 sang izati tuh..

abg 2 ckp bdn kechik ..
suare besau. haha

lepas dye turun en, dye mara abg 2 sbb ckp dye kecik!!
mmg ak nk gelak dh time 2..

___________________________________


Ahad-300809-


HAHA.. bl0m pape lg dh gelak dh..
sah aku nie gila, b0le daftrkn diri masuk RB & TR dah nieyh!
k0rg tahu ke ape dye RB & TR tu??

jap g k0rg akan tahu...
first mula dr dalam kelas ahh nieyh!

4 org minah dduk kt blakang skali.
sbnrnye blkgggg skali tu tempat aku walaup0wn ade 2 meja..
HAHA;) mmg ak suka dduk s0rg2 sbb kal0 ak dduk ngan sape2 6t aku x kn concentrate time blajo..
tp kemarin 4 minah nie(temas0k ak lah)
dduk kt blakang..

aku tarik meja sang izati n ak gabungkan jd transf0rmer..
HAHA, x de ahh..
ak gabungkn bg jdik 3 meja! yelah x kn 2 meja smpai 4 org nk dduk kut~
ape daaa..
kal0 amek 2 bnyk sgt..
k0gsi kongsi lah..... en en en..

dr dalam kelas 2 ah d0k gelak2 smpai aku ckp kt syifaa(spupu aku)...

-aku-: ang nie bakal masuk Tanjung Rambutan @ Rumah Bahagia abad ke-12 ke hah?

gelak dulu .. HAHAHHAHAHAHAHAHHA..

-izati-: weyh ct, bes0wk ang bwk b0rg TR & RB tuh..

ok, k0rg mesti lah dh tahu kan amende TR&RB tuh..
hahaha,, TR: tanjung rambutan RB: rumah bahagia

'case' nieyh terbawak smpai time kelas english tecer elia.
haha... lawan tampar-manampar dengan tangan ataup0wn r0tan..
HAHA, aku nieyh jaat cket(sikit je x bnyk) muahaha
aku amek r0tan tampar di0rg. HAHA;) ase kejam ahh pulak..

huhu..
yg teacher elia asek marah+gelak tgk kami 4 org nieyh main..
dh lah dduk dpn skali.
time pafa p0wn ade ah ckg nieyh dye tny..

mane satu syifaa syahirah! syifaa angkt tangan..
syifaa syafiqah? pas2 mek pa nie p0wn angkt lah tngn.
ckg 2 tny. kamu nie adk-beradik ke?
ape lagi..
aku ahh org first of all gelak..

cube k0rg teka syifaa yg mane 1 spupu aku?
syifaa syfiqah nie lah
sp + are + part
aku..
syifaa syahirah 2 baru spupu aku..
sparepart? hmm. ;D

time abes klas english.
ak tgk lah sume org salam tangan teacher.
aku p0wn heran.. nape ek?
aku p0wn join skali lah salam teacher x kn nk blah je kut..
first aku salam, aku ckp nk amek berkat final year test sbb kan teacher yg bwt test 6t.
pas2 aku buat2 cium tgn teacher..
sume 0rg gelak temasuk teacher.. teacher gelengkepala..
weyh, pas2 sume 0rg tiru stylezz ak cium tgk teacher..

AKUTAHULAHKORGJELEZ.
muahaha.


akhir sekali.
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yg ke-52

MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA

































0 comments: