Saturday, December 22, 2012

I Don't Feel Good

Assalamualaikum and hi!

Fyi, dari 111212 sampai 191212 aku keluar dari langkawi sebab nak pergi jenjalan. Senanye tak best pon holiday aku ni, serious boring and aku takkan cite. Aku rasa cerita dak2 yang dapat result pmr lagi best dari cite aku so kalau ko teringin nak isi masa kau dengan post yang boring ni silakan. Mind ur own risk! 

Banyak tempat lah jugak aku pi and banyak lah benda yang berlaku. Boleh dikatakan benda gembira yang berlaku tu kejap je yang lain semua moody gloomy and etc. Aku nak cite pon takde perasaan weh. Sorry sangat-sangat kalo post ni sedikit mengecewakan. I'll just post the pics okay! Jangan emo-emo. Lek bang akak.


Mula-2 aku pegi penang tido rumah paksu. Takde ah gambar en, pastu pi KL. Dekat kl ada hal sikit so takde gambar jugak. Lepastu pi selangor baru ada gamba sikit. Itupon gamba nenek sedara aku kahwin. Rock tak nenek sedara aku haha!


Kumpulan Saywho datang. Gila lah memang ramain serbu dorang sampai nak makan pon tak boleh. Yang paling glemer yang kecik ni lah. Haha




Syok ye korang!


Tengok lah sampai nak ambik makanan pon tak boleh, kesian!


Sebelom pi kenduri, tangkap gambar family lah apa lah. Macam2 dee!


Lepastu esoknya pi Bukit Gambang. Gila jauh bertolak dari batu caves ada lah dekat 4 jam baru sampai. Dahla dia tutup kul 6.30 pm tak silap. Kawalan keselamatan ketat gila berapa kali aku kena halau keluar coco beach. Camni aa camni pasni aku takpi dah! *emo*


Kesian penguin ni orang tarik-2 dia, siap picit ekor dia. Bhahaha ntah laki ke pompuan, mesti bepoloh-poloh(berpeluh) pakai costume ni.


Orang ramai sangat, tambah2 bila ada geng chinese ni tetibe muncul ntah dari ulu mana siap main lumba siapa sampai dulu. Dia ingat pak dia punya ka haih ikut hati aku nak penampaq sedaih tapi aku takut pulak dia bawak geng. Aku adelah geng tapi dak2 kecik jer. Sedih ah gini


Gombiro yo ekau boboy. Penat aku nak menjaga dak ni hah. Semua sekali 6 orang budak aku kena jaga. Mana tak kena halau keluar



Dah habis mandi kat gambang, bertolak balik. Lepastu tido hotel mana ntah, esoknya pulak bertolak pi cameron. Penat woi penat







Apa yang hepi sangat tu naufal. Pandai yo kau baru 5 bula sotongah kau dah gelak gitu nanti setahun kau dah ngilai agaknya!

Itu je, tak banyak pon gambar sebab mood aku tak baik. Aku letih nak tangkap gambar banyak-2, lagi satu camera rosak so kena guna camera fon. Mana boleh ambik gambar lama2 guna fon, nak save battery woi. 

Minggu depan nak habiskan ambil lesen moto.

0 comments: