Thursday, February 23, 2012

Malas

Assalamualaikum and hai. Lamanya tak hupdate, actually aku memang nak update minggu lepas tapi minggu lepas asyik hujan so aku tak boleh nak online. Kang wi-fi kena sambar kilat kang, dah takleh online lagi naya.

As you all know, next week which is this Sunday sekolah aku dah nak exam. Ok bukan sekolah gwa yang nak jawab exam tapi murid-murid yang bersekolah di dalamnya. Loyar buruk ehh korang, haha. Awww, memang nebes habis. First time aku nak jawab periksa for menengah atas. Takutnya, bio chemis and physics.

Yeah, that's me!

Hah, dah tau takut kenapa dok online lagi? Ohh pelisss can you give me some break. Dah seminggu tak online bagi ahh sehari nak update blog padahal buat benda lain iaitu bertwitter. Tapi twitter jadi boring bila semua kawan-kawan aku tak online. Wuwuwuwu sedih T_T

FYI, aku exam dua minggu. Omegaaaaa, for next week and lepas cuti seminggu nanti pun ada lagi but just 2 days. Kenapa lah cikgu tak bagi killer subjek lepas cuti. Boleh buat revision sebab ada lagi 2 minggu. Huhu

Aku sebenarnya tak dapat gambaran lagi macam mana nak jawab soalan esei untuk bio chemis. Y there's essay ques? Esei BI dgn BM pon tak lepas ni nak cerita pasal cell laa apa laa. Apapepun wish me luck peeps :DD Btw esok bufdey Alia, happy advanced birthday sygsss

Thanks for reading,

0 comments: