Thursday, July 21, 2011

Tiresome !

Assalamualaikum . Peeps aku boring . Nie kalau ada game hape ke kan mesti best ? Tak sedar lagi dah nak trial . Hailoh apa nak jadi budak nie . Ntah kalau PMR betul dok terbongkang tidur lagi agaknya . Wakaka .

Imma gonna go through this week . Y'know what ? Aku kena timpa besi . Dah laa tuan punya kedai tuu buat muka badak sumbu , badak air , badak segala badak yang ada dalam dunia nie . Geram aku , dah la kena dekat kepala . Tuu kalau kepala aku pecah ke , putus fius ke , terbalik belah kiri ke kanan belah kanan ke kiri sape nak tanggung  ?

Pagi tadi Heliza datang bagi ceramah dekat sekolah . Dia kawan cikgu aku . Korang kenal kan Heliza ? Kalau tak sila bangun sekarang lepastu pegi hentak kepala kat dinding . HAHA .

----------------------------------------------------------

[I've wrote this on my TT before]
I'm dreaming of sporting friends , either boys or girls . The person that will laugh along with you when you make stupid mistakes/jokes . Not the one who will roll their eyes ! Always sharing happiness and sadness with you . Achieve anything together , be one for all . The boys , push away their egoism . Spontaneous , always smiling . Don't be so jerk . Caring and don't care what other people say . 

----------------------------------------------------------


Yeah , too much kan angan-angan aku ? Mustahil kot tapi tak mustahil kalau semua orang selalu berubah menjadi terbaik . Yes i admit i'm not the best friend for all but i've always try my best to be the best . Just keep praying to Allah .

"Doa itu wireless . Anytime , anywhere . Coverage pon meluas , di mana-mana saja signal bar dia penuh lima ."

 What i've tried to state here is kawan aku tak banyak menyokong aku . They like what other people do even those who they didn't know but it's hard to see them supporting me & also other friends . So how i'm gonna pay u because i didn't even owe u right friends ?

Friends crisis az ? The answer is yes and too hard for me :'{

0 comments: