Saturday, March 19, 2011

Cherish Yourself

Assalamualaikum and hello peeps !


Yes , as you all knows SEKOLAH DAH NAK START . Huwaa , and this mean I'll sit for my pre mid year test . Andwee *eh betul tak eja tidak dalam korea mcm tuu ? Haha LOL abaikan ! Bila cuti sibuk nak siapkan homeworks tapi tak buat revision pon . Ape daa !

Hope my results oke ! Ingatkan nak cite about my love story dekat korang tapi bila ingatkan balik yang aku nie nak exam lupakan dulu . Maybe lain kali cite . Hailoh budak nie sempat lagi nak buat LOVE STORY . Ade sesape boleh tolong ingatkan budak nie yang exam , boleh tak ? Nak lempang pon boleh . Huwahuwa ..

And last but not least , I'll show you a vid . Totally in love with them . XD

Haha , they made up my day . LOL at DooJon for the last part . 

Once again , do wish me luck for my exam . -^^-

0 comments: