Saturday, January 8, 2011

I'm Back to School .

 AMARAN KERAS (lol) : Entri sedikit panjang sebab lepasnie mungkin tuan blog akan menjadi lebih busy sebab sukan dah nak mula . Terima kasih .

Gretings . Hah , korang rindu aku takk ? Cakap rindu cepat kang aku merajuk kang ? *ehh , budak nie nak penampar kott ? HAHA , oke oke . Dah seminggu kita gi sekolah kan ? Sekolah korg amacam best takk ? For pelajar yang baru masuk form 1 mesti rasa lain sikit kan ? Semua org macam tuu waktu dia form 1 .

Korang duduk kelas apa wehh ? Alhamdulillah aku masih kelas 3RK1 . And and I was chosen to be the class monitor for this year too . Hampeh betul budak2 kelas aku tuh . Adeii . Best lah jugakk sekolah pagi . Kena bangun awal . FYI , aku memang bangun awal gilos . Pukul 5.30 pagi dah kena bangun sebab van datang ambil pukul 6.20 . Hah , awal takk awal takk ? Hoho

Sekolah pagi untuk aku seronok sebab rasa kejap jee waktu . Kalau petang dulu lambat gila rasa seminit tuh *haha , over ! Tapi yang tak bestnye waktu pagi nie bila waktu rehat . Homakaii , memang padat gila weh kantin . Ko-op pon sama , seriously memang seminggu nie aku tak makan pon . Minum air jee , kesian takk dekat aku ? Ade tak sesape nak sponsor besarkan kantin dekat sekolah aku ? *banyaklah kau

And2 kelas aku dekat tingkat tiga tepi perpustakaan sakit kaki haku kau tahu takk nak naik tangga tiap2 hari boleh kurus aku bila akhir tahun nanti . Fuhhh ~ Tengok takde titik ataupon koma aku tulis nak gambarkan betapa penatnya haku nak naik kelas tuhh . Penampar nak ?

Cikgu2 yang aku dapat pon semua best2 . Meh aku nak cite kat korang . Hoke , I'll start it with BM teacher .


BM - Kak adilah cakap cikgu nie kalau kelas dia jee mesti gelakk . Tapi aku tak tahu lagi sebab dia baru masuk kelas aku sekali so takk dapat nak buat deep survey *ecewah ! First class dengan dia , she told us to write an essay about Geopark . Hoii , korang tau takk dah lama tak buat esei jadi batak kejap . HAHAH , dah la dia bagi 30 minit je . Naik gila nak perah otak dah laa maksud Geopark pon tak tauu . XD

BI - Teacher memang best . Kecik molek je orang nye . Kitorg lagi besar dari die tauu . HAHA , jangan memain . Kalau dia bagi kerja and suh hantar pada hari yang ditetapkan mesti hantar . Kalau takk siap lahh kau .

M3 - Hoiii , cikgu nie lagi best . Dia nak pelajar yang dia ajar dapat Math A takde istilah B or C . Hah , kau adoo ? Suara dia kuat tauu , takyah pakai speaker or mic kalau nak cakap *over [!]

SN - Cikgu sains aku best tau . Takyah buat nota cuma buat latihan jee . Kalau nak salin nota yg dia tulis dekat whiteboard pon boleh . Dia ajar jenis banyak menghafal . Mesti korang ingat "Hek eleh tak buat nota macam mana nak study?" . No no, aku boleh ingat tau . First chapter "RESPIRATION" kitorg belajar pasal 'Breathing Mechanisms' . Ade nasal cavity (sape tak tau nasal cavity ? cuba kau pegi dekat cermin pastu tengok atas mulut kau ada lubang pape tak ? Hah , tu lah nasal cavity) BHAHAHHA . Stop2 kang jadi esei baru cite sains jee nie.

SJ - Aku dapat cikgu lelaki . First time tau kelas kitorg dapat cikgu lelaki . HAHA , dia ajar superb weh . Memang terperinci , and senang ingat . Takyah hafal2 dia cakap cuma faham kalau faham baru senang ingat . Kalau haku tanya korg sebab apa Jepun jajah Tanah Melayu korang ingat takk ? XD

GEO - Ehh2 cikgu aku comel tauu . Suara pon comel . Tapi dia cikgu lelaki . Our second male teacher . Best , ohh2 yang bestnye cikgu2 lelaki punya buku takyah balut tauu . JIMAT , LOL ~

KH - Yey , aku dapat balik cikgu yang ngajar aku masa aku kelas 1RK2 tapi kejap jee dia ajar sebab lepastu aku dah pindah kelas 1RK1 . Tapi tahun nie dia ajar . YEY , best ooo kelas die . Kau adoo ?

PI - Kitorang dapat ustazah not ustaz . And ustazah is our class teacher . Memang sporting gilos . Hoho , XD

Oke cukup . Aku cume cite cikgu yang ajar teras jee . Kang tak pasal lagi panjang entri aku nie kang . Cikgu aku tahun nie semua memang best lahh . Cikgu korang camne . Citelahh sikit . Ngee ~

Sukan dah nak start . Huwaaa , lemah lemah ~


3 comments:

Amiey White said...

alolo entry khas untuk sekolah sweet :D

azemigha_ said...

@Amiey White sorry late reply . hehe , semangat sekolah pagi . hoho , XD

Gee Jah Noor said...

huh nasib baik sivik xdo kat cni.. :D