Thursday, December 23, 2010

Tahniah-tahniah Keputusan PMR Tahun Nie ..

Salam . Hari nie PMR keluar kan ? Tahniah sape yang dapat 8A dengan 9A . Alhamdulillah .  Yang tak dapat tuu jangan sedih SPM ade lagi . Hahah . Tadi tengok berita , berita cakap  .. Erk , berita cakap ? Haha , abaikan . 

Tahun nie punya PMR yang terbaik berbanding 4 tahun sebelum nie dan keyataan tu membuatkan aku jeles . 

Jeles ? Ye lah , tahun depan INSYAALLAH 96's line akan buat yang terbaik . Hoho , so batch 96 kena buat yang terbaik . Mana lah tahu keputusan peperiksaan PMR tahun 2011 merupakan keputusan yang terbaik 10 tahun sebelum nie . HAHA , over ! 

Apa-apapun tahniah for those who got 8A and 9A !

p/s : sape ade skype or ym jom chat  ke webcam ke nak takk ? nak email korang . hahah XDD


6 comments:

I.Hazwani said...

Its your turn next year. Hahaha

anysmayonis :) said...

yeahh ,saye pon jeles jugak dengar statement tu .
insyaAllah mintak mintak pmr 2011 terbaik drpd 10 tahun sebelum ni . haha ;D

add lah saye kat ym hihi xD

Azmiera said...

@I.Hazwani ehh , awak pon same lahh ! ;D

Azmiera said...

@anysmayonis :) anis pon pmr ke next year ? haha , insyaallah ~

nak ym ! ngee ~ ^^

Teah Flop (: said...

sangat tercabar lah . harap2 tawon dpn gempak :)
gudluck eh awak :D

Azmiera said...

@Teah Flop (: yeah , hope so next year will be more boombastick . hahah , awak pon ;)