Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru 2011 , Selamat Tahun Lama 2010

Salam . Hah , dekat dashboard aku penuh dengan post nak ucap selamat tahun baru dekat 2011 dengan selamat tahun lama dekat 2010 . Jeles aku tengok dan oleh itu aku pon nak buat post macam korang jugakk . Haha , LOL ~

Amacam korang punya azam 2010 ? Semua tercapai tak ? Ada yang tak tercapai ke ? Takpe2 bawak pegi tahun 2011 oke ? Takde sape ke nak tanya azam aku tercapai ke tak ? Huh , nak merajok lahh macam nie . Haha , buat lawak keling pulakk minah nie >.<"

Azam aku tahun nie , jom tengok yang mana tercapai yang mana takk ?!

Sony Ericsson W395.

Satu je lah aku letak . Yang lain tuu tercapai tapi azam yang mengarut . Bhahhaha , XD . Azam akhir tahun aku nak buat post ucap selamat tahun baru (☑) . Hah , simple je kan azam akhir tahun aku . Dah tercapai . Muahahahah .

And2 starting tomorrow I'M OFFICIALLY A PMR CANDIDATE . Ohh nooo !! (however , must admit it) >.<" And getting straight A's is my 2011 wish .


Selamat Tahun Baru buat semua . Semoga tahun 2011 menjadi tahun yang lebih baik dari tahun 2010 .



10 comments:

intansyazana said...

huhu.... makin lama makin tua... tp x makin berpengalaman. :P

hehe, kkeut!!

Bunny said...

good luck 4 PMR my frenz.. love u..!

Anonymous said...

yeahhhh , PMR CANDIDATE ! haha ;p

Azmiera said...

@intansyazana sob sob . makin tua . huwaaa :12 hoho XD

Azmiera said...

@Bunny huhu , ang pon . goodluck , love u . XD

Azmiera said...

@Anonymous haha , hepi betol cik anon . pmr candidates gak ke ? heheh

aNnE said...

all the best pmr candy:)

Azmiera said...

@aNnEtengkayu . heee ~ :09

♥ zuai ♥ said...

eizz , godd luck PMR ! huhu :)

Azmiera said...

@♥ zuai ♥ zuaii , goodluck SPM ! hoho *apekah ? XDD