Wednesday, November 10, 2010

Award Award Award !

Salam . YEY , dapat award from Sis Fara . Tengs sis , and and award nie comel gilakk . Nak tengok ?


Kan ? Cantik kan ? Awww , ada Donghae you . Grand gitu , FYI tuan punya award nie minat Donghae sebab tuu award ada gambar Donghae . Yelah , dah minat Donghae tak kan nak letak gambar kau pulakk kan ? HAHAHAHAHA *pfffttt tak lawak -.-' Cuba korang tengok berapa kali aku ulang Donghae ?


1.berikan 1 nick name untuk sy : Ape ekk ? Lu pikir laa sendiri

2.ucapan untuk pemberi award ini : tengs yaww , hahah 

3.berikan 6fav artis / singer / group yang korang minat : 6 ? Eleh sikit je tuu , 

  • Super Junior yang pasti 
  • SHINee 
  • Joe Jonas
  • Demi Lovato
  • David Archuleta *apekah ? eizz asal david no 5 , sorry david . >.<
  • random artist KAH KAH KAH 


bagi award ini kepada 10 orang kawan kawan blog / followers
Mari kita lihat siapa yang kena ! =)


3 comments:

Staryz said...

peminat donghae tu haa..
same here ;) dan Yesung-gie
wah, award..
byk blog ckp tntng tuh..ape sebenarnya tu?
nak jugak..haha

Sara Hyun said...

01

Azmiera said...

@Staryz award tuu org bagi dekat kita atau kita bagi dekat org tuu . macam anugerah laa jugakk , heheh . awakk ade blog ? :19