Sunday, November 21, 2010

Mandi Pantai and Air Terjun Was The Best

Salam . Aaaa, aku pergi mandi pantai hari Sabtu bersamaan 20112010 yakni kemarin tapi sekarang baru nak post . Ahahaha , kemarin aku demam sebab tuu tak online *tak tipu , i betul demam youu

Oke , tanpa bercerita panjang jom tengok gambar . Woot woot ~



On the way nak pegi Pantai Pasir Tengkorak . Tempat nie ... errr nama ape ekk ? Ahahaha , aku pon tak tahu .


Dah sampai ke destinasi yang dituju . Seriously wa cakap lu memang ramai gileeee . Biasalah hujung minggu memang laa ramai . Ko nie Az buat perak cukup jadikk ! *abaikan perkataan perak kepada sesiapa yg tak berapa tahu loghat Kedah


See , cantikkan pemandangan . Sape penah datang Langkawi ? Have u ever been here ? Best tak ? Banyak betol soalan hang !



That's my younger sister , Eja . Nie laa budak umo 6 tahun tuu . Haha , kalau korang nampak seluar OREN yang dekat belakang tuu my younger brother . He's 13 now *promote adikk nampak !


Dalam sejam macam tuu , tetibe abah aku dengar ada budak pompuan sorg tuu jerit dekat adik die

"Adik jom cepat nak pergi Temurun pulakk" . 

Lepastuu abah tengok kami , aku pon ajak laa family aku gi Temurun . Ahaha , set jom . 


Ouh btw , Temurun nie AIR TERJUN yee , seyesly tinggi gilakk . Aku tak boleh tangkap gamba sebab abah tak bagi bawah fon . Takut orang curi . Korang bayangkan kawasan yang aku tangkap dekat atas nie pon ada barang org yang hilang , kalau bawak masuk lagii laa . Korang tahu tak nie kerja sapa ?? Oke , nie laa kerja monyet monyet monyet yang jahat gilaa dekat sini . Ade monyet tau , sume garang2 . Sombong pulakk tuu , benci I .  KAH KAH KAH

Derr , Temurun sejukk kau . Silap2 boleh beku kalau korang berendam sejam lebih dalam tuu . 




Dah nak balik . Pergi pukul 3.30 p.m. balik pukul 6.30 p.m. Memang best , sape yang nak datang Langkawi cuti nie jangan laa lupa pergi mandi pantai / air terjun . Mmg tak sah kalau korang tak mandi dekat sini , ade kau jumpa Pantai / Air terjun dekat KL ? Sunway Lagoon tuu tak real . Ahaha *betul kan takde pantai kat KL kee ade ?


0 comments: