Friday, October 1, 2010

Tag Update , Entri Pukul 130 Pagi

Salam . Oke , aku kena jawab tag ini tengah malam ni sebab esok insyaallah aku tak online yeap ! Harap maklum , *kalau kau on memang nak mintak pelempang ! Hah , dah jangan merapu sebab tag yg ini budak kasi dekat makk aih panjang doe ! Berhentilah merapu kang jadi lagi panjang entri tengok tuu merapu jugakk ! Heishh :p

Jom Tengok 







Write 5 interesting facts about the person who gave u this award
hmm , aku pon baru kenal jekk budak nie . mana aku tahu , nanti aku investigate oke , X)

Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
FACTS
i'm a girl
i'm a human
i like to laugh
i like to talk
i'm a girl that need love and need to be loved *ceis , sejak bila kau jiwang nie ?

HOBBY
drawing
reading
studying
cycling
sports

*eh jap jap , yang studying ngan reading tuu macam tak boleh percaya jaa . heh , abaikan

Pick your most 10 deserving recipients and describe them.
mari kita lihat siapa yang kena ! :p





Yeah , pagi nanti nak pergi shopping sama ain dan izzati . Tak sabar , X)


0 comments: