Monday, October 11, 2010

I've Been Tagged

Salam . Aku kena tag hari nie tapi aku nak tukar ayat laa . Selalunya ayat aku mesti " hari ni aku ditag , hari ni aku dapat tag lagi , kali nie ? bagi aku tag or whatsoever " kan ? So , kali nie tukar cara sikit ! Ehem ehem , terima kasih diucapkan kepada Sis Azim kerana dengan bermurah hatinya memberi award kepada aku *bhahhaha , terkentut aku baca ayat nie balik XD

 

BTW , tengs oce again Sis Azim . I Love You poreba , bhahhaha ! 

Slogan kenapa korang suka MemoriSeorangMuda
erm , aku baru je tengok blog tuan punya award nie so for me aku suka header dia . comel ouh , aku tak tipu . tak caya sudah . 

Reaksi korang lepas dapat anugerah ni .
bangga weh , anugerah blogger harapan . dah macam dapat anugerah pelakon harapan doe ! hebat XD

Tag 15 kawan@blogger yang lain .
woah , 15 ke ? tengoklah aku nak bagi ka sape ek award nie . and sape yang nak dipersilakan ambikk yaww !

p/s : aku rasa tajuk post kali nie macam aku dah pernah letak . haha , biarlah . dah tak ada idea =)


0 comments: