Thursday, September 30, 2010

Tag X)

Salam . Hah , dah lama aku tak online nie . *lame ke ? aku rasa 2 hari je kot . Pada pagi yang sudah terang benderang ni , aku online je terus dapat tag daripada Aina . Dear Aina , awk sangat baik hati sebab awk selalu bagi tag dekat saya dan awk ckp sy bff awk . Terharu sy tahu *ececece :p

Ok , jom jawab tag !

1.berikan satu make up equipment yang disukai
satu je ke ? adeii , eyelid eh bukan eyeliner kot ! bhahha X)

2.ada rahsia kecantikan x?
always smile , baru muka manis *eh , dah senyum tuu kau jgn jilat pulakk muka tuu 

3.bagi anda,siapa yang pling hensem dlm kump super junior?
nie kalau aku cakap Eunhyuk tak ke member yang lain menangis , :p

4.kump k-pop yang anda minati?
most of Super Junior ,
others U-Kiss , Teen Top , F(x) , 4Minutes , bla bla bla !

5.siapa bff anda?
Aina =)

6.siapa lagi penting ''kekasih'' or ''sahabat''?
sahabat laa , KAN KAN KAN ? ♥

7.siapa idola anda?
mama dan abah *manja , wekk

8.moto hidup anda?
Life is meaningless and full of mysery .

9.tag kan kpd blogger yang anda syg dan anda suka~
Tengok laa aku terjah blog sape oke , X)



0 comments: