Thursday, August 26, 2010

Title ape ni ? Kah kah kah :)

Assalamualaikum . Haaa , oke-oke . Hari ni , beta tabalkan exam habis

merdeka ?

Bhahaha , ye laa kau . Ni baru pra , bulan bulan bulan depan exam last year pulakk . Adoii , td jawab sejarah main hantam laa labu . Dapat c tak ke naya kan kan ?

Tukar topik tukar topik . Bole sakit jiwa ak bila igt balik exam yang berlangsung selama 3 hari ini . Sedis gilakk , haha poyos . Lagi-lagi paper math , pilu hati waa mengenangkannya ! Adoii .. HAHA X)

Malam esok aku ada jamuan bukak pose di Restoran Peladang bersama kawan-kawan sekelas eh,ayat gila skema . Fariz laa ni poyos sgt nak anjurkan , kitorg on jee . INSYAALLAH , esok kalau aku sempat snap-ing ak akan upload . INSYAALLAH laa ekk , hehe !

Mintak-mintak esok happening gilakk , ^__^

making-sweetness

13 comments:

Wea Ena 아이나 said...

yeah! semangat raya!
camprock?? owh, xley lpaskan pluang ni!

Wea Ena 아이나 said...

haha! suka baca entry awk !,. yeah ! u're my besties too ! ^_^
Selamat Hari raya ! ^______^

cik hana said...

wow..thnx er..kna amek yg ni eh? :)

shima said...

rajin nyer wat kad raya.:)

nurulonew said...

sy amek,weee :)

purplekyu^_^ said...

hehehe...
trime kaseh...^^

purplekyu^_^ said...

hehehe...
trime kaseh...^^

superLola said...

eahh ! eizz kreatif lh. thank you , sorry tkd kad rye :)

Wea Ena 아이나 said...

haha ! mmg hepi la awk and the gang !.. adei , lawak2 =D

Wea Ena 아이나 said...

yeah ! dah la final exam yg benar2 PNTING ! uh !

josyu said...

ur welcome dear :D
smpat lagi dye menyampk psl suju eh??
ohh leetuek sye punyer <3
kyuhyun jugee XD

Wea Ena 아이나 said...

yeah ! tgk 8TV pon pnuh , HOT fm , dulu x suka sgt dgr Radio , tpi sknag tiap2 hari dgr radio . . =XD

Azmiera said...

@ Wea Ena 아이나
haha , sama laa kita . kalau tak on je mesti dengar playlist sendiri tapi kali nie dengar radio pulakk !