Sunday, April 4, 2010

Lu Cari Pasal , Wa Buat X Layan La

Geram betoi aku. Suka betoi cari masalah ngan org. Apa igt aku heran ka kalau x kawan ngan kau! Eyy, kawan aku menggunung laa. Pooh , talam beribu muka buka talam dua muka. Dah la suka putar belit cerita. Adoyai, heissh! Tgk aku hepi semacam td kan sbb tuu yg jealous tu!

Oii, kau yg start cari pasal ngan kitorg. Ade ke kitorg jeling-jeling kau. Eiiu, gua x layan arh jeling kau an. Aku rela lagi jeling kt ayam laa. HAHA, kau mmg muka x malu. Kau angkut geng nk serang kitorg padahal geng kau pon bukannya buat apa pon KAN? Lawak betol laa.

Rilek ahh, kitorg x nak cari pasal. Ikut kau ah kan, kitorg dah mintak maaf. Bahagian kitorg dah finish, kalau x nk maafkan sudah. Eww, bila lu kawan dengan bebudak yg selalu keluar masuk balai disiplin pon lu nak kecoh arr! X layan ahh geng gua en. HAHA, amik lu kitorg wt tak tahu jea ngan kau .

Tetibe ckp gua lu lak an. Takpe, cobaan testing testing! Luahan perasan semata-mata.

schedule ; esok pagi 0730 a.m. ada hoki. best ouh , bai :D
making-sweetness

0 comments: