Saturday, April 3, 2010

Hoki dalam Hujan !

Ouh, kemarin main hoki dalam hujan mcm kanak-kanak ribena tp sedikit serious laa! Sedikit jea! HAHA

( rugi x bawak camera kan? )

Habis lopak air masuk dalam mulut anis, kesian dye. Basah + kotor habis seluar ngan kasut gua!
Tapi xpe sbb lame x main hujan kan, so kemarinlah lepas gian main hujan.

First tu, cikgu tny kitorg "Are u sure?". "Takpelah cikgu, main dalam hujan lagi semangat." pandai betoi ain bodek cikgu eh,

Time nak balik tu, sebenarnya aku ngan ain cycling pegi sekolah. Agak memenatkan tp menyeronokkan! HAHA
Masa nak balik tuu kami nmpk pelangi but time tu hny nmpk suku je, tp bila dh nk smpai rumah aku, aku nmpk full rainbow. Auuw, lawa gila. Serious aku rasa mcm nak naik pelangi tuu main gelongsor! Ade-ade je kau nie.

p/s utk kwn2 ; mintak sorry kalau time tuisyen math tadi aku ade menari2 cket , because i'm hearing mp3. haha, erna ckp , "ang nie x habis2 dari kemarin dgr lagu!" time belajar pun jadilaa kan?

making-sweetness

0 comments: