Saturday, October 31, 2009

# 96 Aktiviti 311009

Salam, Hello, Aligato Gozaimas. (dah merapu dah)
Haha, hari nie mmg gila penat. Penat menjerit + melambai-lambai + dduk tengah panas = Penat extra tahap ke 18 kali 7 kuasa 3. Pelik!

Bukan pelik tp merapu. Merapu ke berkhayal. Haha, best sgt sbb dpt snap gmba abg cute. Abg cute nie kembar. Ade abg cute 1 ngan abg cute 2. Yang abg cute 2 tu kira sporting habes la.

Peace is Posible time snap-'ing'. Huhu. Lepas aku snap gmba abg cute, aku playback balik gmba tu. Sudden, baru aku perasan ada lg sepasang kembar.

Nak tgk klik gmba for healthy grow.


Pegi Pantai Cenang tu sbb ade kempen nie. Click gmba kalo nk tahu kempen ape. Mmg best, best sbb kena berdiri tengah panas. Yang tu pun best ke?
Aiyark!



Hari nei mmg aku dh jadik seorg cameragirl yg crazypictography. Best oo snap meng-'snap' gmba nie. Rakaman pun bnyk. Dekat alphabet "A" tu aku rasa suara aku yg plg kuat.

Yg paling tak tahan, aku bukak lagu HuaHuaHua tu kuat kuat n then diorg ckp mcm dgr org asli nyanyi. OOO, hakhak.




Time Zainal Abidin suh nyanyi lagu Hijau tu pun best gak. Dye wt latihan vokal sblm dye nyanyi. HAHA, latihan vokal? Best, key dye bg gila panjang. Dye suh sume ikut dye nyanyi tp sume gelak lepas key yg pnjg tu.

Then, ade gak yg aku snap gmba org yg nk snap kitorg tu. Kiranya mcm "give&take" laa.
Example : cewahh~


smile :)


That's je la kut. Penat pun tetap best. Diharapkan ada lg kempen mcm nie. HAHA:D

1 Malaysia , Kedah Boleh , Langkawi Boleh



0 comments: