Sunday, September 13, 2009

# 75 Ngee~

isyh,, asal best semacam je aku nk update nieyh?
rase mcm ................. urmmm, ntah.. gila kut..
best s0rg2..
aku rasa aku best sbb mgu dpn d nk raya kut..
heheh, tu yg x tahan tuh..
siap pasang lagu raya dh nieyh..

punyalah semangat nk raya, pelita dh pasang tp x nyalakan lg..
hehe, minyak x beli lg..
lampu <'ketupat' dh pasang.. lip lap lip lap beb.. hahah.. insyaallah 6t kalo ak snap gmba kt dpn umah aku nieyh ak tunjuk kt k0rg.. ta0n nieyh, spupu aku sume balek umah aku.. best 'piang'.. hahah. ;) okeyh2.. 'si mawas' ari tu dh ditukarkan dengan 'cipanzi sengal'
hahaha, jaat tol aku nieyh.. mungkin anti sgt smpai mcm2 aku pgl dye..
muahaha, tp nmpk sgt ke aku benci kt bebudak laki ldm kelas aku,,..
tp ngan 'cipanzi sengal' ngan 'doraemon' tu jeh yg aku rasa aku "dingin tahap maksimum" ngan d0rg..
bwt bg aku marah lg.. padan muka.. wekkk


sape dlm bulan p0se nie dye slalu maen mercun...
kalo kt tempat k0rg kan, maen mercun ade x polis slalu ronda2..
kt tempat aku x,..
haha, ari tuh pnah skali ter'kantoi' ngan polis maen mercun yg bunga api..
ape tuh,, bunga api yg meletup kt atas tuh..

alah, aku pgl mercun tembak atas..
muahaha, senang citer..
time tuh polis lalu, ape lg lintang pukang masuk rumah..
mmg takut ah,, polis tu dh hon hon bnyk kali..
lepas polis tu pegi, sambung balek..
x baek membazir kan. [mmg membazir dh p0wn sbb beli mercun] hehe

ari nie aku dpt kad raya dr kak lang A.K.A shahira..
huhu, mula2 dya ckp kt aku yang kalo ak msk kelas jap lg tgk bwh meja..
aku fikir d0rg letak makanan sbb nk pekene aku..

lepas masuk kelas ak lupa tgk bawah meja..
bila aku tgk kt bawah 'pencilcase' ade nota..









love letter?? hmm, iye ke?
haha, aku gelak dh dgr kak lang ckp mcm tuh..
mcm x caye..

bila aku tgk bawah meja, aku perhatikan betul2..
nmpk gmbar masjid.. huhu
tahu x?
last skali aku paksa dya gtau apa..
dya x nk gtau pas2 aku teka tr0s betul..
AKU DAPAT KAD RAYA.

time nk pegi kelas 'pafa' kt library kut x silap aku..
mek pa suh aku 'kelip' tudung.
aku ckp x nk..
bila aku tny kenapa dya x nk jwb..
then, aku tny..
'kt tusyen aku nmpk laen n kt sk0la aku nmpk laen kan?'

pastu dya kata,
'tau x pa!! kt tusyen ang nmpk smart cket berbanding kt sk0la'.


mmg ku akui. tubuh ku melulai, sempat ku memuji..
aoih,, mulalah merepek.. aisey .. hehe
aku pun prasan gak bila kt sk0la mmg aku selekeh..
x kemas, x nmpk mcm bdk2 yg ddk kelas yg educated, kanak2 ribena[penting], anti-cipanzi
muahaha.............

tp mmg style ak mcm tuh..
kt sk0la mana bole lawa2, cute sudah lah..
kt sk0la tempat belajar lah,, bukan melawa yer..
hehe

0 comments: